Information
Mikołajki w Bochni
- Szczegóły
- Nadrzędna kategoria: Z życia szkoły
- Opublikowano: czwartek, 08, grudzień 2016 23:17
- Administrator
- Odsłony: 1329
6 grudnia 2016 r. klasa I b (wych. E. Bogobowicz) i klasa I c (wych. U. Bijak) pojechały na spotkanie ze św. Mikołajem do Kopalni Soli w Bochni.. Było to wyjątkowe i niezwykłe spotkanie. Najpierw windami razem z przewodnikami zjechaliśmy około 400 metrów pod ziemię. Tam czekała na nas unikatowa atrakcja bocheńskiej kopalni, czyli podziemna ekspozycja multimedialna. Wycieczka po kopalni miała charakter podróży w czasie - wehikuł czasu przeniósł nas w czasy Bolesława Wstydliwego i księżnej Kingi. Przewodnikom w opowiadaniu o historii kopalni pomagali polscy królowie, żupnicy, a także duch Cystersa – mnich, z którego zakonem wiąże się powstanie kopalni w Bochni. Odbyliśmy także podróż podziemną kolejką, co sprawiło wszystkim ogromną radość. Następnie w Komorze Ważyn obejrzeliśmy przedstawienie teatralne. Później wzięliśmy udział w warsztatach plastycznych, podczas których wykonaliśmy choinkowe łańcuchy. Zabrane do szkoły udekorują nasze klasowe choinki. W pięknej sali solnej przy światłach laserów bawiliśmy się na dyskotece. Na zakończenie naszego pobytu w kopalni przewodnicy w asyście diabła zaprowadzili nas do św. Mikołaja, który wraz z aniołkami oczekiwał na dzieci. Po wręczeniu prezentów wszyscy zrobiliśmy sobie pamiątkowe zdjęcia. Czas bardzo szybko minął i po 5 godzinach zabawy pod ziemią z zakupionymi „solnymi” pamiątkami windami wyjechaliśmy na górę. Zadowoleni i pełni wrażeń wróciliśmy wieczorem do Tarnobrzega.
GODZINA KODOWANIA
- Szczegóły
- Nadrzędna kategoria: Z życia szkoły
- Opublikowano: środa, 07, grudzień 2016 22:00
- Administrator
- Odsłony: 1046
Zabawę z kodowaniem dzieci w klasie 3D rozpoczęły w poniedziałek 5 grudnia i kontynuowały przez tydzień. Zaczęły od najprostszej gry Kodable, potem Moana: Wayfinding with Code i STAR WARS. W trakcie zajęć edukacyjnych zapoznawały się z instrukcją danej gry. Wspólnie układały program z gotowych bloczków i ustalały sposób rozwiązania. Gry wzbudzały u dzieci dużo pozytywnych emocji oraz zainteresowania, a osiągana wygrana w zabawie mobilizowała je do podejmowania zadań również w domu.