Search

Information

Cultural STEM

W czasie nauczania zdalnego uczniowie z klasy 3 C współpracowali z partnerskimi szkołami w ramach międzynarodowego projektu eTwinning "Cultural STEM". W tym czasie poznawali nowe narzędzia TIK, dzięki którym w ciekawy sposób zdobywali wiedzę i wykorzystywali swoje umiejętności w praktyce. Wspólne lekcje na platformie Microsoft Teams zaowocowały ciekawymi materiałami. Dzieci wspólnie utworzyły klasową biblioteczkę, wykonywały ciekawe prace w swoich domach, a działania projektowe zachęcały je do kreatywnych poszukiwań, rozwiązań,  pomagały nabywać wielu przydatnych kompetencji przyszłości.
 
Zachęcamy do obejrzenia prac uczniów:

https://youtu.be/s2NQI1nDv18

 

 

Little Seekers - podsumowanie

W projekcie międzynarodowym eTwinning współpracowali uczniowie klasy 3C z wychowawczynią Dorotą Deroń. Zadania projektowe realizowane były od września do marca br.

O tym, jakie innowacje pedagogiczne realizowano w tym czasie zobaczyć można w przygotowanej prezentacji: 

https://view.genial.ly/5e705d8445bfe40fc00b01e8/presentation-little-seekers-podsumowanie

Międzynarodowy Dzień Języka Ojczystego

Z obchodami MDJO powiązane były działania projektu "Znajdźmy wspólny język ... ojczysty", do którego przystąpili uczniowie z klasy 3 C. Wspólnie z partnerami z wielu szkół w Polsce i za granicą uczniowie podejmowali działania, których celem było rozwijanie różnych kompetencji uczniowskich. Pomimo, że projekt trwał tylko dwa tygodnie uczniowie wykonali wiele ciekawych prac, a podejmowane działania sprawiły im wiele radości.

Tu link do prezentacji podsumowującej działania dzieci: 
https://view.genial.ly/5eadb7d4eacf4c0d6716decd/presentation-projekt-etwinning-w-3c

Ortograficzna wyprawa

Celem projektu eTwinning, do którego przystąpili uczniowie z klasy 3 C było podniesienie sprawności ortograficznej uczniów oraz wytworzenie motywacji do nauki ortografii, której z powodu różnych trudności, dzieci niechętnie się uczą. Aby to zmienić, wykorzystano naturalną potrzebę dziecka do fikcji, fantastyki oraz przeżywania przygód. Projekt przyjął formę grywalizacji z fabułą i zadaniami. Powstała mapa wyprawy. Uczniowie lokalizowali skrzynie dzięki rymowanym zagadkom dobrych wróżek. Złamanie zaszyfrowanego klucza otwierało przed dziećmi tajemne komnaty, w których ukryte były rozmaite zadania. Po wykonaniu zadań z każdego kuferka rozgrywała się bitwa z armią Zgrzyta Ortografa. Na mapie ukryto 8 kuferków ortograficznych. Projekt kończyła bitwa ostateczna w pokoju zadań. Po wygranej bitwie uczniowie otrzymali ordery Królowej Ortografii. Poniżej prezentacja podsumowująca działania w projekcie trzecioklasistów.
https://view.genial.ly/5dbd83d8206cb90fe7b39344/presentation-projekt-etwinning-klasa-3-c-sp-4-tbg

Dzień Otwarty z eTwinning

17 lutego w naszej szkole odbył się Dzień Otwarty z eTwinning. Tradycyjnie już, zaproszeni goście mogli poznać naszą "Czwórkę  od środka". Wszyscy zainteresowani nauką w naszej szkole uczestniczyli w ciekawych zajęciach, pokazach, zwiedzali szkolny budynek. Była to doskonała okazja żeby zaprezentować nasze projekty, działania i sukcesy w programie eTwinning.  Uczniowie uczestniczący w projektach z radością uczestniczyli w tym wydarzeniu.

Przygotowaliśmy prezentację o naszym udziale w eTwinning:
https://prezi.com/view/bFZMNuangh9xiAWmgCSj

Zaprosiliśmy do szkoły media:https://youtu.be/4YjpZ_mS5LE


   

   

 

Additional information