Search

Information

Konkurs 2

Wyniki

Dzień pierwszy

hhhhhh

Podręczniki

UWAGA: WYPRAWKA SZKOLNA

Istnieje możliwości ubiegania się  o dofinansowanie do zakupu podręczników w roku szkolnym 2012/2013 zgodnie z Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 14 czerwca 2012 r. w sprawie szczegółowych warunków udzielania pomocy finansowej uczniom na zakup podręczników (Dz. U. z 2012r. poz. 706),

W związku z tym, iż w/w Rozporządzenie  wejdzie w życie dopiero 4 lipca 2012 roku (14 dni od dnia ogłoszenia w Dzienniku Ustaw), Prezydent Miasta Tarnobrzeg nie może w chwili obecnej wydać zarządzenia w sprawie terminu składania wniosków (prawdopodobnie   wnioski będzie można składać  do 7 września 2012 roku.)

Dowodami zakupów indywidualnych, na podstawie których będą  zwracane  koszty zakupu podręczników będą: faktury VAT wystawione imiennie na ucznia, rodzica (prawnego opiekuna, rodzica zastępczego) rachunek, paragon lub oświadczenie o zakupie podręczników.

W przypadku zakupu podręczników dla grupy uczniów wymagane będzie potwierdzenie zakupu zawierające: imię i nazwisko ucznia, klasę do której uczeń będzie uczęszczał, adres szkoły, wykaz zakupionych podręczników, kwotę zakupu, datę zakupu i czytelny podpis podmiotu dokonującego zakupu.

Wg powyższego rozporządzenia najważniejszą zmianą jest to, że:

  • dla uczniów klas pierwszych szkół podstawowych jest wyższe kryterium dochodowe  i wynosi 504 zł. Dla pozostałych uczniów kryterium to wynosi 351 zł miesięcznie na osobę w rodzinie.
  • Uczniowie  słabowidzący, niesłyszący, z upośledzeniem umysłowym w stopniu lekkim, z niepełnosprawnościami sprzężonymi, w przypadku, gdy jedną z niepełnosprawności jest niepełnosprawność wymieniona wcześniej, posiadający orzeczenie o potrzebie kształcenia specjalnego również będą objęci programem.

Druki wniosków zostaną doręczone do szkół po wejściu w życie Rozporządzenia tj. po 4 lipca 2012 roku Będą też dostępne na stronie internetowej Urzędu Miasta Tarnobrzeg.


WYKAZ  PODRĘCZNIKÓW  DO  KLAS  I – VI
NA  ROK  SZKOLNY  2012 / 2013

Czytaj więcej: Podręczniki

Aktualności

WYWIADÓWKI

Harmonogram spotkań z rodzicami w dniu 25 stycznia 2012 roku (środa)

godz. 16.30

1a – sala nr 18

1b – sala nr 14

1c – sala nr 15

1d – sala nr 16

2a – sala nr 17

2b – sala nr 19

2c – sala nr 20

2d – sala nr 21

6a – sala nr 29

6b – sala nr 30

6c – sala nr 32

6d – sala nr 31

6e – sala nr 34

godz. 18.00

3a – sala nr 18

3b – sala nr 21

3c – sala nr 19

3d – sala nr 20

4a – sala nr 21

4b – sala nr 19

4c – sala nr 18

4d – sala nr 26

5a – sala nr 31

5b – sala nr 33

5c – sala nr 34

5d – sala nr 32

Wszyscy nauczyciele pełnią dyżur w godz. 17.00 – 18.00

KONKURSY DLA KLAS I - III

Konkurs plastyczny dla uczniów klas I –III „Śnieżnobiały uśmiech”. Prace wykonane techniką dowolną na zajęciach plastycznych w klasie. Termin oddawania prac – 12.01.2012r. (czwartek).
Konkurs na najładniejszy zeszyt w klasach I – III. Pięć najładniejszych zeszytów (prowadzonych od września) z każdej klasy nauczyciele przekazują do 16.01.2012r. (poniedziałek).

INFORMACJE DLA RODZICÓW

Zgodnie z harmonogramem w dniu 4 stycznia 2012 roku (środa)  w godz. 17.00 - 17.45 odbędzie się dyżur nauczycieli uczących w kl. 4-6.

NAJSYMPATYCZNIEJSZE PIERWSZAKI W POWIECIE TARNOBRZESKIM I TARNOBRZEGU W 2011 ROKU

Konkurs zorganizowany został przez "Echo Dnia” w powiecie tarnobrzeskim i Tarnobrzegu.
Drugie miejsce zajęła klasa I b z naszej szkoly.
http://www.echodnia.eu/apps/pbcs.dll/article?AID=/20111226/POWIAT0304/355486746

BIAŁA SZKOŁA

Drodzy rodzice i uczniowie przed wyjazdem na "białą szkołę" warto zapoznać się z KODEKSEM NARCIARSKIM,  który jest zespołem zachowań dla każdego użytkownika tras narciarskich.

Zachęcamy także do obejrzenia komiksu i zagrania w quiz "Bezpieczny stok".
Miłośników "białego szaleństwa" zapraszamy do wzięcia udziału w konkursie plastycznym lub fotograficznym "Bezpiecznie, bo w kasku". Szczegóły w zakładce - konkursy.o:p>

LICYTACJA

Zapraszamy do licytacji drzewka bożonarodzeniowego wykonanego przez panią Anetę Kroker. Pieniądze uzyskane z licytacji zostaną przekazane na cele szkolne.
Licytacja trwa do 21 grudnia 2011 r. (środa).
Cena wywoławcza 30 zł.
Swoje oferty proszę wysyłać na podany adres mailowy - Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
'; document.getElementById('cloak95480').innerHTML += ''+addy_text95480+'<\/a>'; //-->
Maksymalna wylicytowana kwota - 30 zł  (19 grudnia 2011 r. godz. 8.00)

SEGREGUJESZ – POMAGASZ – FUNDUJESZ

Zachęcamy uczniów i rodziców do zrobienia porządków w szafach i przyłączenia się do akcji SEGREGUJESZ – POMAGASZ – FUNDUJESZ. 19 grudnia 2011r. w naszej szkole zostanie przeprowadzona zbiórka odzieży i obuwia /stopień zużycia nieistotny/. Odzież, która nadaje się do użytku zostanie przekazana potrzebującym, natomiast reszta będzie przeznaczona do powtórnego przetworzenia. Pieniądze pozyskane ze sprzedaży odzieży pozwolą wesprzeć Fundację Anny Dymnej „Mimo Wszystko”.

SZKOLNY KONKURS NA KARTKĘ ŚWIĄTECZNĄ

Konkurs dla uczniów klas 4 -6 na wykonanie najładniejszej kartki świątecznej metodą komputerową. Prace należy wykonać w programie graficznym Paint. Nie wolno korzystać z gotowych elementów graficznych. Prace należy przekazać nauczycielowi informatyki do 12 grudnia (poniedziałek).

INFORMACJE DLA RODZICÓW

Zgodnie z harmonogramem w dniu 7 grudnia 2011 roku (środa)  w godz. 17.00 - 17.45 odbędzie się dyżur nauczycieli uczących w kl. 4-6.

BIAŁA SZKOŁA

Zebranie organizacyjne w sprawie Białej Szkoły odbędzie się w dn. 23.11.2011 r. (środa) o godz. 17.30 w świetlicy szkolnej.

WYWIADÓWKI

Harmonogram spotkań z  rodzicami w dniu 23.11.2011 r. (środa) znajduje się z zakładce - Kącik rodzica.

PASOWANIE PIERWSZAKÓW NA UCZNIÓW NASZEJ SZKOŁY

Opis uroczystości i galeria znajdują się na stronie internetowej "Echa Dnia" - http://www.echodnia.eu/apps/pbcs.dll/article?AID=/20111105/POWIAT0304/309081431

INFORMACJE DLA RODZICÓWspan>

Zgodnie z harmonogramem w dniu 2 listopada 2011 roku (środa) odbędzie się dyżur nauczycieli uczących w kl. 4-6.

ZAPROSZENIE

Zapraszamy na mecz koszykówki "Siarka" Jezioro Tarnobrzeg, który odbędzie się w sobotę 29.10.2011 r.

Dla  uczniów SP 4 wstęp wolny  -  zbiórka  o  godz.  17.30,  duża  hala  OSiR.  Opiekunowie:  R. Zasuwa,  G. Gerba

INFORMACJA

31 X 2011 roku (poniedziałek) jest dniem wolnym od zajęć dydaktycznych.
Rodzice, którzy w tym dniu potrzebują zapewnienia opieki dla swoich dzieci proszeni są o zgłoszenie tego faktu do wychowawców świetlicy do piątku 28 X 2011 roku.


I ŚWIATOWY DZIEŃ TABLICZKI MNOŻENIA
W dniu 23 września 2011r. w godz.7.20-11.00 będzie obchodzony w naszej szkole I ŚWIATOWY DZIEŃ TABLICZKI MNOŻENIA. Zapraszamy wszystkich uczniów i rodziców,  którzy chcą sprawdzić swoją znajomość tabliczki mnożenia i uzyskać tytuł EKSPERTA do udziału w akcji.

SPOTKANIA NAUCZYCIELI  Z RODZICAMI UCZNIÓW W ROKU SZKOLNYM 2011/2012

Zapraszamy rodziców naszych uczniów na spotkania z nauczycielami w pierwsze środy miesiąca wg następującego harmonogramu.


WYWIADÓWKI

Plan spotkań z  rodzicami w dniu 21.09.2011 r. (środa) znajduje się z zakładce - Kącik rodzica.


WYKAZ PODRĘCZNIKÓW OBOWIĄZUJĄCYCH W ROKU SZKOLNYM 2011/2012 <

Plik pdf


ROZPOCZĘCIE ROKU SZKOLNEGO 2011/2012b>

Uroczystość rozpoczęcia roku szkolnego odbędzie się w czwartek 1 września 2011 r. o godz. 8.00 na boisku szkolnym.

O godz. 7.45 z wychowawcami spotkają się uczniowie klas:

 

2 a - sala nr 14

3 a - sala nr 18

4 a - sala nr 31

2 b - sala nr 15

3 b - sala nr 20

4 b - sala nr 32

2 c - sala nr 16

3 c - sala nr 19

4 c - sala nr 33

2 d - sala nr 17

3 d - sala nr 21

4 d - sala nr 34

 

Po uroczystości na spotkania z wychowawcami udadzą sie uczniowie klas:

 

1 a - sala nr 15

5 a - sala nr 18

6 a - sala nr 29

1 b - sala nr 14

5 b - sala nr 21

6 b - sala nr 30

1 c - sala nr 16

5 c - sala nr 34

6 c - sala nr 32

1 d - sala nr 17

5 d - sala nr 26

6 d - sala nr 31

6 e - sala nr 33

 

Uczniowie klas pierwszych gromadzą się na boisku szkolnym o godz. 7.45 i oczekują na wychowawców.

Msza św. na okoliczność rozpoczęcia roku szkolnego odbędzie się 1 września 2011 r. o godz. 9.00 w kościele o.o. Dominikanów.

 

Additional information